Regulamin

REGULAMIN

  • 1. DEFINICJE

    "Interfejs Web" - interfejs programowy dostępny pod adresem http://sms-fly.pl w sieci internetowej, realizujący funkcję wysyłania krótkich wiadomości tekstowych zgodnie z określonymi parametrami i warunkami.

    "Alfanumeryczna nazwa (Nazwa nadawcy)" - unikalne połączenie liczb (cyfr) i/lub liter łacińskich (nie więcej niż 11 znaków), używane do zapewnienia świadczenia usług i wymiany wiadomości między Zleceniodawcą a Użytkownikiem.

    Alfanumeryczne Nazwy podczas wysyłania do różnych krajów mogą być podzielone na Międzynarodowe Alfanumeryczne Nazwy i Narodowe Alfanumeryczne Nazwy.

    Międzynarodowe Alfanumeryczne Nazwy obejmują wszystkie Alfanumeryczne nazwy zawierające następujące cechy: używają w swoim zapisie nazw:

    • międzynarodowych firm, znaków towarowych (znaków dla towarów i usług), z wyjątkiem przypadków, gdy taka firma/marka (znak dla towarów i usług) jest zarejestrowana na osobę będącą rezydentem danego kraju, potwierdzone odpowiednimi dokumentami;
    • międzynarodowych firm, znaków towarowych (znaków dla towarów i usług), z wyjątkiem przypadków, gdy taka firma/marka (znak dla towarów i usług) jest zarejestrowana na osobę będącą rezydentem danego kraju, potwierdzone odpowiednimi dokumentami;
    • elektronicznych systemów płatniczych (na przykład Visa, MasterCard, AmExpress itp.);
    • elektronicznych portfeli (na przykład Wallet itp.);
    • platform obsługujących płatności elektroniczne (na przykład PayPal itp.);
    • sieci społecznościowych (na przykład Facebook, Tik Tok, Google+, Twitter, Instagram itp.);
    • różne aplikacje OTT (na przykład Skype, Viber, WhatsApp itp.);
    • gry internetowe (na przykład World of Tanks, Gameserver, mobitva.com itp.);
    • używają w swoim zapisie nazwy zagranicznych serwisów online (na przykład Booking, AirBnB itp.), zagranicznych banków i linii lotniczych (na przykład Arab Bank, AirBaltic itp.);
    • używają w swoim zapisie tylko cyfr, z wyjątkiem wcześniej uzgodnionych z Operatorem i Zleceniodawcą cyfrowych nazw przedsiębiorstw danego kraju, instytucji i organizacji (komercyjne i państwowe banki, instytucje państwowe i komunalne itp.);
    • używają w swoim zapisie adresów internetowych, które nie są związane z domeną danego kraju, z wyjątkiem przypadków, gdy taki adres internetowy jest zarejestrowany na Zleceniodawcę, który jest rezydentem danego kraju, potwierdzony odpowiednimi dokumentami;
    • składają się z symboli/liter/cyfr itp., które w swoim połączeniu nie zawierają i/lub uniemożliwiają identyfikację Zleceniodawcy;
    • Alfanumeryczne nazwy SMS i Info we wszystkich wariantach;
    • stwierdzono związek Alfanumerycznej nazwy z zasobem internetowym domeny innego kraju;
    • używają w swoim zapisie nazwy zagranicznych operatorów mobilnych;
    • Alfanumeryczne nazwy, wiadomości z których są kierowane przez bramy SMS (na przykład SMS-fly, TurboSMS, LetsAds, ePochta SMS itd.).

    "Narodowe Alfanumeryczne Nazwy" - wszystkie Alfanumeryczne Nazwy, które nie zawierają cech Międzynarodowych Alfanumerycznych Nazw. Wyłącznie Operator podejmuje ostateczną decyzję o przypisaniu Alfanumerycznej Nazwy do Narodowej lub Międzynarodowej, kierując się warunkami Umowy.

    "Administracja strony" - osoba upoważniona przez Wykonawcę do zarządzania Stroną, jak również do wykonywania innych czynności związanych z korzystaniem ze Strony.

    "Konto/Kabinet osobisty" - konto w systemie wielu użytkowników, zawierające informacje niezbędne do identyfikacji Klienta, autoryzacji i rachunkowości. Konto ma unikalny login (nazwę użytkownika) i hasło.

    "Abonent" - abonent sieci telekomunikacyjnej Operatora lub innego operatora telekomunikacji, który wyraził zgodę na otrzymywanie Wiadomości od Klienta.

    "Sistema billingowa" - zestaw oprogramowania i sprzętu używany do rejestrowania Transakcji oferowanych Klientowi i/lub Użytkownikom, obliczania opłat za Usługi i wykonywania szeregu funkcji z tym związanych.

    "Dynamyczna Alfanumeryczna Nazwa" - unikalna kombinacja liter i/lub liczb (cyfr), która jest wybierana i modyfikowana przez Klienta według jego uznania i jest używana do świadczenia Usług i wymiany Wiadomości między Klientem a Użytkownikiem zgodnie z zasadami tworzenia Alfanumerycznych Nazw.

    "Długie numer wiadomości" - numer używany do świadczenia usług komunikacyjnych, który jest używany do wymiany wiadomości między Klientem a Użytkownikiem, składa się z 12 (dwunastu) cyfr.

    "Elektroniczny wirtualny rachunek" - rachunek bieżący Klienta, umożliwiający śledzenie wpływów i wydatków środków.

    "Awaria sieci" - wystąpienie technicznego przeszkodzenia w Sieci Transportowej, w tym niewłaściwe działanie oprogramowania, które nie jest wynikiem celowych działań lub niedbalstwa i w obecności którego nie może zachodzić wymiana informacji między Wykonawcą a Klientem i/lub między Użytkownikiem a Operatorem.

    "Miesiąc rozliczeniowy" lub "Okres rozliczeniowy" - okres w ramach jednego miesiąca kalendarzowego, w trakcie którego Strony realizowały wykonanie niniejszej Umowy.

    "Krótki numer wiadomości" - numer używany do świadczenia usług komunikacyjnych, który jest używany do wymiany Wiadomości między Klientem a Użytkownikiem, i składa się z nie więcej niż 5 (pięciu) cyfr.

    "Klient (lub "Odbiorca usługi", "Zamawiający")" - osoba fizyczna lub prawna będąca przedsiębiorcą, która korzysta z Usług świadczonych przez Sms-Fly, w celach biznesowych i ma aktywne Konto na stronie Sms-Fly.pl.

    "Poufne informacje" - każde postanowienie Umowy lub inna informacja ujawniana w dowolnej formie przez którąkolwiek ze stron przed, podczas i/lub po wykonaniu Umowy, dotycząca, w szczególności, świadczenia Usług lub jakichkolwiek szczegółów działalności którejkolwiek ze stron, niezależnie od tego, czy została oznaczona jako poufna, czy jej poufność wynika z innych okoliczności, w tym w szczególności informacje dotyczące: kodów dostępu do sieci, tajemnic handlowych, procesów, metod, oprogramowania (w tym kodów źródłowych i obiektowych), zapisów komputerowych, konfiguracji sprzętu, projektów, planów, ulepszeń, wynalazków, rysunków, informacji o produkcie, planów biznesowych lub marketingowych i intencji, szczegółów umów lub porozumień z trzecimi stronami i klientami, a także list klientów.

    "Identyfikacja Klienta" - dostarczenie dokumentów potwierdzających tożsamość Klienta i autoryzację na stronie internetowej Wykonawcy.

    "Login" - numer telefonu podany przez Klienta podczas rejestracji na stronie Wykonawcy, służy do identyfikacji Klienta i jest integralną częścią Głównych środków komunikacji.

    "Numer infolinii serwisowej" - numer telefonu funkcjonalnego działu Klienta lub strony trzeciej, angażowanej przez Klienta na warunkach umownych, zapewniający wsparcie techniczne Użytkownikom w zakresie zawartości Wiadomości i usług (towarów, prac), świadczonych przez Klienta, w szczególności doradztwo, rezygnację z dalszego otrzymywania wiadomości SMS itp.

    "Debet" – świadczenie przez Wykonawcę usług dla Klienta przy ujemnym saldzie elektronicznego wirtualnego rachunku Klienta w ramach Umowy.

    "Operator" - podmiot prawny - każdy operator komunikacji, agregator, dostawca internetu, z którym SMS-Fly współpracuje za pośrednictwem Serwisu SMS-Fly.pl, świadczący usługi bezprzewodowej telekomunikacji na zasadach komercyjnych i posiadający odpowiednią licencję na świadczenie takich usług.

    "Główne środki komunikacji" - prawidłowy numer telefonu komórkowego i adres e-mail podany przez Klienta podczas rejestracji na Stronie Wykonawcy.

    "Pakiet usług Interaktywne SMS" - obejmuje usługę routingu i dostarczania Wiadomości od Użytkowników do Klienta (odbieranie przez Klienta przychodzących krótkich wiadomości tekstowych).

    "Hasło" - ciąg znaków, znany tylko Klientowi, przechowywany na Stronie w zaszyfrowanej formie, używany do identyfikacji Klienta.

    "Użytkownik" - osoba fizyczna, upoważniona przez Klienta do wejścia i korzystania z Usług w imieniu Klienta (w tym Klienta będącego osobą fizyczną).

    "Wiadomości" - zbiór systematycznych danych o charakterze informacyjno-usługowym, dostarczanych w formie tekstowej, przesyłanych Użytkownikom w formie krótkich wiadomości tekstowych (SMS) za pomocą zasobów funkcjonalnych i technologicznych sieci transportowej Operatora. Wiadomość składa się z co najwyżej 160 znaków zawartych w GSM Default Alphabet (7-bitów) bez specjalnych znaków, zwanych dalej "znakami łacińskimi", lub 70 znaków zawartych w UCS2 Alphabet (16-bitów) ze specjalnymi znakami, zwanych dalej "znakami cyrylicy" (wiadomość jest uważana za napisaną cyrylicą, gdy co najmniej jeden znak jest napisany cyrylicą). Jeżeli długość tekstu przekracza powyżej wymienioną liczbę znaków, to każda kolejna część kompozytowa wiadomości jest rozważana jako oddzielna wiadomość w celach taryfikacji. Do obliczania liczby i długości wiadomości SMS stosowane są następujące zasady: Długość jednej części wiadomości SMS:

    • bez specjalnych znaków: zawiera do 160 znaków;
    • ze specjalnymi znaków: zawiera do 70 znaków. Długość połączonego SMS (SMS, które jest częścią SMS dłuższego niż pojedynczy SMS):
    • bez specjalnych znaków: zawiera do 153 znaków;
    • ze specjalnymi znakami: zawiera do 67 znaków.
    • Znaki ^ { } [ ] ~ \ | € i "enter" są liczone jako 2 znaki. Obliczanie liczby połączonych wiadomości SMS: Jeżeli zawartość SMS zawiera więcej znaków niż maksymalna długość pojedynczej wiadomości SMS, jak wskazano powyżej, liczba wszystkich wiadomości SMS powinna być obliczana jako liczba połączonych wiadomości SMS w następujący sposób: bez specjalnych znaków: liczba połączonych wiadomości SMS (N) jest równa liczbie znaków (n), podzielonej przez 153, z zaokrągleniem wyniku do najbliższej liczby całkowitej, tj. N = n / 153; ze specjalnymi znakami: liczba połączonych wiadomości SMS (M) jest równa liczbie znaków (m), podzielonej przez 67, wynik należy zaokrąglić do najbliższej liczby całkowitej, tj. M = m / 67.
    • Znaki ^ [ ] ~ \ | € i "enter" są liczone jako 2 znaki. Specjalne znaki - znaki: @ £ $ ¥ è é ù ì ò Ç Ø ø Å å _ ^ { } \ [ ~ ] | Æ æ ß É ! «# ¤ % & ' ( ) * + , - . "enter".

    "Usługi Wykonawcy", "Usługi" - udostępnienie Klientowi:

    • unikalnego loginu i hasła, które umożliwiają mu umieszczanie swoich informacji na serwerach Wykonawcy;
    • prawa do rejestracji Alfanumerycznych Nazw i przydzielenia, przypisania Klientowi i obsługi Alfanumerycznych Nazw;
    • prawa do korzystania z Sieci Transportowej w celu wysyłania wiadomości SMS do Użytkowników;
    • interfejsu web do tworzenia i wysyłania wiadomości SMS;
    • zapewnienie trasowania i dostarczania otrzymanych od Klienta wiadomości SMS do Użytkowników.

    "Rejestracyjny e-mail" - to adres podany przez Klienta podczas rejestracji, służy do identyfikacji Klienta i jest integralną częścią Głównych Środków Komunikacji.

    "Klucz API" - to unikalny sekretny identyfikator składający się z wielu znaków łacińskich, cyfr i różnych znaków specjalnych, który jest używany do uwierzytelniania wywołań aplikacji Klienta do API Wykonawcy.

    "Kontaktowy e-mail" - to adres podany przez Klienta w panelu klienta, służy do otrzymywania przez Klienta informacji i wiadomości reklamowych od administracji strony.

    "Regulamin telekomunikacji" - Dyrektywa 2002/19/WE ("Dyrektywa o dostępie"), Dyrektywa 2002/20/WE ("Dyrektywa o autoryzacji"), Dyrektywa 2002/21/WE ("Ramowa dyrektywa"), Dyrektywa 2002/22/WE ("Dyrektywa o uniwersalnej usłudze") z poprawkami, w tym 2009/140 i 2018/1972 (Europejski Kodeks Komunikacji Elektronicznej), jak również wszelkie ich implementacje w prawie krajowym, jak również w innym odpowiednim prawie UE lub prawie krajowym regulującym sektor telekomunikacji, w tym w szczególności, Ustawa o telekomunikacji z dnia 16 lipca 2004 r. (Dziennik Ustaw 2021.576 z poprawkami, "Ustawa o telekomunikacji"). Postanowienia o ochronie danych — Ogólne Rozporządzenie UE o ochronie danych 2016/679 ("RODO") i Dyrektywa UE, w tym ochrona prywatności w sektorze komunikacji elektronicznej ("Dyrektywa o prywatności"), jak również krajowe przepisy o ochronie danych osobowych w kraju siedziby administratora lub procesora wraz z ich późniejszymi zmianami i przepisami, które je zastępują lub uzupełniają, w tym przepisy implementujące RODO i Dyrektywę o prywatności.

    "Strona" - to strona internetowa znajdująca się w sieci internet pod adresem: sms-fly.pl.

    "System" - to zespół sprzętowo-programowy Wykonawcy, który umożliwia Klientowi samodzielną rejestrację, wysyłanie wiadomości SMS, śledzenie ich statusu i kontrolowanie swojego wirtualnego konta elektronicznego. Dostęp do Systemu jest udzielany Klientowi po zarejestrowaniu się na stronie Wykonawcy.

    "Wiadomość spamowa" - to niezamówiona przez użytkowników elektroniczna wiadomość tekstowa, niezależnie od jej zawartości, która spełnia przynajmniej jedno z następujących kryteriów:

    • jest dostarczana Użytkownikom bez ich wcześniejszej zgody i doprowadziła do skarg tych Użytkowników na jej otrzymanie;
    • wiadomości, której treść jest sprzeczna z prawem Polski lub jest bezprawna;
    • wiadomości, które mają ten sam tekst i są masowe, czyli dostarczane są do więcej niż dziesięciu Użytkowników bez ich wcześniejszej zgody;
    • wiadomość o tym samym lub różnym tekście jest dostarczana temu samemu Użytkownikowi więcej niż 10 razy dziennie;
    • SMS jest dostarczany Użytkownikom, zachęcając ich do zadzwonienia i/lub wysłania wiadomości tekstowej na podane numery, lub do uczestnictwa w dowolnych wydarzeniach, które zawierają propozycje, w sposób wyraźny lub domyślny, podłączenia się do sieci operatora telekomunikacyjnego, innej niż sieć operatora telekomunikacyjnego, których abonenci otrzymują Wiadomość;
    • powiadomienie, które zostanie naliczone po otrzymaniu przez Użytkownika, pod warunkiem, że Użytkownik nie zamówił takiego powiadomienia;
    • powiadomienie, które doprowadziło do złożenia uzasadnionej skargi przez Użytkownika, lub do pojawienia się problemów technicznych z urządzeniem Wykonawcy lub siecią telekomunikacyjną Operatora;
    • wiadomość nie zawiera prawdziwych informacji o nazwie, własnym adresie pocztowym lub e-mailu, numerze telefonu Klienta tych wiadomości;
    • Użytkownik nie może zaprzestać dalszego odbierania wiadomości poprzez powiadomienie o tym Klienta;
    • powiadomienie zawiera informacje, które mogą być interpretowane jako agitacja wyborcza lub reklama polityczna;
    • wiadomość zawiera informacje o charakterze erotycznym; wiadomość zawiera informacje o charakterze religijnym (kultowym);
    • wiadomości, której treść nie została wcześniej uzgodniona przez Klienta z Wykonawcą, w przypadku gdy taka zgoda na tekst Klienta z Wykonawcą jest obowiązkowa zgodnie z warunkami niniejszej Umowy.

    "Transakcja" – jednorazowe przekazanie wygenerowanej przez Klienta Wiadomości Użytkownikowi.

    "Sieć Transportowa" - to zbiór urządzeń sprzętowych, kanałów łączących i innej infrastruktury technologicznej sieci stacjonarnej Operatora, która jest niezbędna do budowy i eksploatacji zautomatyzowanego systemu wymiany informacji pomiędzy Operatorem, Użytkownikami, Klientem i Wykonawcą.

    SMPP API (Short Message Peer-to-Peer) - to protokół oparty na poziomie łączności TCP/IP i używany do wymiany danych.

    "Katalog usług" - lista usług telekomunikacyjnych z określeniem rodzaju i wysokości opłaty oraz zasad jej naliczania, załączona do Umowy.

    "Faktura" - dokument zawierający opłatę za usługi telekomunikacyjne; może również obejmować opłaty związane z innymi umowami.

    "Umowa" - umowa na świadczenie usług telekomunikacyjnych zawarta z Klientem, zgodnie z którą Wykonawca świadczy Usługi Abonentowi.

    "Usługa telekomunikacyjna" - usługi telekomunikacyjne ogólnodostępne w rozumieniu ustawy o telekomunikacji oraz inne usługi towarzyszące, przewidziane w Umowie, świadczone przez Wykonawcę pod marką Sms-fly.pl zgodnie z Umową.

  • 2. REGULAMIN KORZYSTANIA Z SERWISU

    2.1. ARMATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ,Nip: 6443548674 , jako przedstawiciele serwisu SMS-fly.pl (dalej - "Wykonawca") oraz pełnoletnia osoba fizyczna lub przedstawiciel osoby prawnej (dalej - "Klient") mają prawo korzystać z usług strony sms-fly.pl (dalej - "Strona") na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie korzystania z serwisu (dalej - "RKS"). RKS wchodzi w życie z chwilą potwierdzenia przez Klienta zgody na jego warunki w sposób przewidziany w ust. 2.2. RKS.

    2.2. Tekst niniejszego RKS jest prezentowany Klientowi podczas rejestracji na stronie. RKS wchodzi w życie po wyrażeniu zgody na jego warunki przez Klienta, poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję warunki umowy użytkownika" podczas rejestracji. Przed wypełnieniem formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie, Klient jest zobowiązany zapoznać się z treścią niniejszego RKS. Klient potwierdza, że Wykonawca ma prawo przetwarzać Dane Osobowe poprzez Rejestrację. Dane osobowe są dostarczane przez Klienta tylko w zakresie niezbędnym do świadczenia Usług, a także w celu zbadania roszczeń związanych z niewłaściwym korzystaniem z Usługi przez Abonenta.

    2.3. Rejestracja jest bezpłatna.

    2.4. Nazwy handlowe, nazwy, opisy lub znaki towarowe opublikowane na stronie są chronione prawem. Mogą być używane tylko za pisemną zgodą upoważnionych osób. Jakiekolwiek naruszenie tych praw przez Klienta może prowadzić do roszczeń o odszkodowanie ze strony upoważnionych organów.

    2.5. Korzystanie z materiałów i usług strony jest regulowane przez obowiązujące prawo Polski, a postanowienia niniejszego RKS dla wszystkich wcześniej zarejestrowanych Klientów.

    2.6. RKS jest ofertą publiczną, dlatego uzyskując dostęp do materiałów strony, Klient uważany jest za przystąpienie do RKS i zaakceptowanie wszystkich jego warunków oraz wymogów dotyczących treści wiadomości SMS w pełnym zakresie, bez żadnych wyjątków i ograniczeń, i zobowiązuje się do ich przestrzegania w pełnym zakresie.

    2.7. Administracja strony ma prawo w dowolnym momencie jednostronnie zmienić warunki RKS bez jakiejkolwiek zgody na takie zmiany. O zmianie warunków RKS informuje się na stronie po autoryzacji Klienta w dziale "Wiadomości" i jest dublowane na stronie w dziale "Aktualności", lub poprzez otrzymanie e-maila przez Klienta na adres rejestracyjny. Takie zmiany wchodzą w życie w dniu wskazanym w powiadomieniu i/lub w dziale "Aktualności". W przypadku niezgody Klienta na wprowadzone zmiany, jest on zobowiązany zrezygnować z dostępu do strony i zaprzestać korzystania z materiałów i usług strony.

    2.8. Usługi są dostarczane tylko dla Klientów zarejestrowanych w Systemie. Numerem umowy jest unikalny numer, który Klient podał jako login podczas rejestracji na stronie Wykonawcy.

    2.9. Usługi są dostarczane Klientowi w ramach Panelu Klienta na stronie zgodnie z kwotą płatności pobranej z konta Klienta.

    2.10. Klient rejestruje Panel Klienta na stronie. Podczas rejestracji Panelu Klienta Klient podaje dane autoryzacyjne: login i hasło do dostępu do Panelu Klienta. Klient, w tym również przez jego Użytkowników, samodzielnie ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wybranego przez niego hasła, a także zapewnia poufność swojego hasła.

    2.11. Jeśli Klient nie postanowi inaczej, nie ma prawa udostępniać dostępu do Konta osobom trzecim, szczególnie w formie loginu i hasła, lub na przykład tokenów dostępu (klucze API). Klient zobowiązany jest zapewnić, aby wszelkie informacje dotyczące Konta, w tym hasła, inne dane logowania, jak również jakiekolwiek działania związane z korzystaniem przez Klienta z Usług, były traktowane jako Informacje poufne w rozumieniu Umowy. Jeśli informacje o Koncie stają się dostępne dla osób trzecich, lub jeśli Klient dowiedział się o jakichkolwiek innych okolicznościach, które mogą zagrozić bezpieczeństwu i integralności Usług, Klient zobowiązany jest natychmiast zmienić takie informacje o Koncie i natychmiast poinformować o tym przedstawicieli administracji SMS-Fly.

    2.12. Wykonawca świadczy Usługi Telekomunikacyjne wyłącznie do użytku przez Klienta. Klient nie ma prawa bez zgody Wykonawcy udzielać usług telekomunikacyjnych, świadczonych na podstawie Umowy, osobom trzecim w taki sposób, który doprowadziłby do tego, że Klient udziela usług telekomunikacyjnych innym osobom jako dostawca usług.

    2.13. W celu zapewnienia odpowiedniej ochrony, Klient powinien zmieniać Hasło co najmniej raz na miesiąc.

    2.14. W przypadku utraty Hasła umożliwiającego dostęp do Konta, Klient powinien skorzystać z opcji "Zapomniałeś hasło", dostępnej na stronie logowania. Wykonawca wysyła na numer logowania Klienta wiadomość z przypomnieniem hasła.

    2.15. Klient inicjuje świadczenie usług poprzez przekazanie polecenia do wysyłki wiadomości SMS za pośrednictwem interfejsu internetowego Konta osobistego lub za pośrednictwem protokołu programowego interakcji z usługą (API).

    2.16. Klient zobowiązany jest korzystać z Usług Telekomunikacyjnych świadczonych przez Wykonawcę zgodnie z ich przeznaczeniem oraz zgodnie z Umową, Regulaminem i obowiązującymi przepisami prawnymi.

    2.17. Klient wykorzystuje wszelkie dane, informacje lub oprogramowanie uzyskane za pomocą Sieci Wykonawcy wyłącznie na własne ryzyko.

    2.18. W zależności od specyfiki świadczonej Usługi Telekomunikacyjnej, Wykonawca gwarantuje zachowanie odpowiednich parametrów jakościowych Usługi Telekomunikacyjnej określonych w Umowie.

    2.19. Wykonawca zastrzega sobie prawo do zmiany sposobu świadczenia Usługi Telekomunikacyjnej zgodnie z zakresem i warunkami wynikającymi z jego uprawnień oraz zgodnie z możliwościami technicznymi.

    2.20. Usługi Telekomunikacyjne, które Wykonawca świadczy Klientowi, są określone w Umowie lub w Katalogu Usług. Wykonawca umożliwia Klientowi korzystanie z Usług Telekomunikacyjnych określonych w Umowie w momencie jej zawarcia, a także rozszerzanie i korzystanie z Usług Telekomunikacyjnych objętych okresem obowiązywania Umowy z uwzględnieniem dodatkowych wymagań.

    2.21. Klient zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa Polski i innych krajów, do których są wysyłane wiadomości, podczas korzystania z Usługi, w tym przepisów prawa regulujących ochronę praw autorskich i innych praw do obiektów własności intelektualnej, ochronę praw osobistych, przekonań religijnych i społecznych, godności narodowej, obowiązujących na terytorium Polski i przepisów prawa innych krajów, a także norm prawa międzynarodowego, i korzystać z Usługi wyłącznie do przekazywania informacji do Użytkowników, którzy wyrazili zgodę na jej otrzymanie.

    2.22. Jako adres nadawcy, zabronione jest korzystanie z nazw jakiejkolwiek struktury prawnej (operatora telefonii komórkowej, struktur bankowych, ubezpieczeniowych, rządowych i rządowych, itp.), do której Klient nie ma związku, z wyjątkiem przypadków, gdy legalność korzystania z takiego adresu nadawcy jest dokumentalnie potwierdzona przez tę strukturę prawną.

    2.23. Wykonawca świadczy usługi na terytorium Polski i za granicą.

    2.24. Wykonawca świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach strefy działania Sieci oraz przy użyciu sieci telekomunikacyjnych innych operatorów, z którymi Wykonawca jest powiązany odpowiednimi umowami.

    2.25. W przypadku korzystania z sieci operatorów zagranicznych zasady przetwarzania danych Klienta oraz zasady taryfikacji mogą różnić się od stosowanych przez Wykonawcę. Zasady obliczania opłat za korzystanie z sieci operatorów zagranicznych są określone w Katalogu Usług oraz na stronie internetowej Wykonawcy.

    2.26. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków tych RKS i/lub wymagań obowiązującego prawa Polski i/lub prawa międzynarodowego, Klient samodzielnie i w pełnym zakresie ponosi odpowiedzialność przed Wykonawcą i/lub osobami trzecimi za swoje działania związane z korzystaniem z Usługi, w tym, jeśli takie działania doprowadzą do naruszenia praw i słusznych interesów Wykonawcy i/lub osób trzecich, a administracja strony ma prawo zablokować dostęp Klienta do Usługi.

    2.27. Jeśli Klient wyłączył Uwierzytelnianie dwuskładnikowe w sekcji Ustawienia ogólne osobistego konta Klienta, to on i tylko on ponosi dalszą odpowiedzialność za bezpieczeństwo tego konta. W takim przypadku Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne próby penetracji tego konta lub jakiekolwiek nieuczciwe działania, (a mianowicie tworzenie wiadomości na stronie, wysyłanie wiadomości za pośrednictwem protokołów api lub sms, kradzież danych uwierzytelniających, baz danych klientów, historii mailingów, środków na saldzie konta itp.) które mogą wystąpić w przypadku takiej penetracji.

    2.28. Przedstawiciele Wykonawcy mogą kontaktować się z Klientem lub przedstawicielami Klienta za pomocą numeru logowania i/lub dodatkowych kontaktów w celu wyjaśnienia informacji o koncie, poinformowania o podłączeniu lub odłączeniu usług, ofertach reklamowych, informacji o uzupełnieniu salda, stanie konta, statusie nazwy alfa i/lub historii korespondencji. Wszystkie rozmowy w tym przypadku są nagrywane za pomocą telefonii IP i przechowywane po stronie Wykonawcy. Przedstawiciele Wykonawcy mogą dokonywać zmian na koncie Klienta po otrzymaniu zgody na takie zmiany od Klienta lub przedstawicieli Klienta, jeśli takie potwierdzenie otrzymano dzwoniąc na numer logowania. Przedstawiciele Wykonawcy nie dokonują zmian danych Klienta, takich jak numer logowania, e-mail podany podczas rejestracji, saldo i nie żądają takich danych jak hasło i kod potwierdzający do rejestracji i/lub autoryzacji na stronie internetowej.

  • 3. PRAWA I OBOWIĄZKI KLIENTA

    3.1. Klient zobowiązany jest:

    3.1.1. korzystać z Usług wyłącznie w celach zgodnych z prawem;

    3.1.2. przestrzegać powszechnie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności GDPR;

    3.2. Dla celów związanych ze świadczeniem usługi, Klient wyraża zgodę na wykorzystanie przez Wykonawcę znaków towarowych Klienta na stronie internetowej bez dodatkowego wynagrodzenia za to.

    3.3. Klient ponosi odpowiedzialność za treść Wiadomości wysyłanych za pośrednictwem Systemu Wykonawcy. Zabronione jest wysyłanie wiadomości, których treść narusza prawa osób trzecich lub obowiązujące prawo. Naruszenie praw osób trzecich lub obowiązującego prawa oznacza w szczególności wysyłanie wiadomości, które zawierają w tekście wzmianki o:

    • 1. wyraźnie podżegające do rasizmu, fanatyzmu, nienawiści lub jakiejkolwiek formy fizycznej krzywdy jakiejkolwiek grupy ludzi lub jednostki;
    • 2. prześladowaniu lub popieraniu prześladowania innych osób;
    • 3. są przejawem przemocy seksualnej lub przemocy wobec ludzi lub zawierają odnośnik do strony tylko dla dorosłych;
    • 4. zawierają informacje, które zagrażają lub stanowią zagrożenie dla prywatności lub bezpieczeństwa jakiejkolwiek osoby;
    • 5. zawierają informacje propagujące działalność niezgodną z prawem lub zachowanie obraźliwe, groźne, nieprzyzwoite lub zniesławiające;
    • 6. naruszają prawa własności intelektualnej osób trzecich;
    • 7. propagują lub zachęcają do działalności kryminalnej lub przedsięwzięcia lub zawierają wskazówki dotyczące działalności nielegalnej, naruszenia prywatności innych, rozpowszechniania lub tworzenia wirusów komputerowych;
    • 8. omawiają takie rodzaje działalności, jak zakłady pieniężne lub piramidy finansowe;
    • 9. zawierają znak towarowy lub nazwę należącą do innej osoby, a Klient nie ma zgody na ich użycie od uprawnionego organu;
    • 10. naruszają lub próbują naruszyć prawa do ochrony prywatności, prawa do komercyjnego wykorzystania praw osobistych, prawa autorskie, znaki towarowe, umowy i inne prawa jakiejkolwiek osoby;
    • 11. rozpowszechniają antykonstytucyjną lub nielegalną propagandę i (lub) symbolikę organizacji.

    3.4. Jeżeli stwierdzone zostanie, że Klient dokonał wysyłki Wiadomości, o których mowa w pkt. 3.3, lub jego działania zostaną określone jako utrudniające lub destabilizujące działanie Strony, Wykonawca ma prawo zablokować Klientowi możliwość korzystania z jego Usług, o czym zostanie on niezwłocznie poinformowany drogą elektroniczną. W takim przypadku Klient zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania takiego powiadomienia, dostarczyć dokumentalne potwierdzenie legalności takiej wysyłki.

    3.5. Jeżeli działalność nie została potwierdzona jako legalna, zgodnie z pkt. 3.4, Wykonawca zastrzega sobie prawo do likwidacji Konta Klienta, o czym zostanie on niezwłocznie poinformowany drogą elektroniczną. W przypadku likwidacji konta z winy Klienta, do ponownej rejestracji potrzebna będzie pisemna zgoda Wykonawcy.

    3.6. Klient nie ma prawa do zwrotu płatności za niewykorzystane usługi, jeśli przyczyną niewykorzystania stała się działalność wskazana w pkt. 3.4, 3.5 niniejszych RKS.

  • 4. PRAWA I OBOWIĄZKI WYKONAWCY

    4.1. Wykonawca zobowiązuje się do:

    • 1. zapewnienia odpowiedniego poziomu dostępności Usług;
    • 2. gwarantowania prawidłowego funkcjonowania Strony internetowej oraz Systemu Wykonawcy we wszystkich dostępnych przeglądarkach internetowych;
    • 3. precyzyjnego zachowania pierwotnej treści Wiadomości oraz realizacji wysyłek zgodnie z zleceniem Klienta;
    • 4. świadczenia wsparcia technicznego dla Klienta (biuro informacji lub centrum pomocy);
    • 5. zapewnienia poziomu bezpieczeństwa uniemożliwiającego dostęp osób trzecich do Wiadomości wysyłanych przez Klienta, zgodnie z obowiązującym standardem bezpieczeństwa GSM dla wiadomości SMS.

    4.2. Wykonawca zobowiązuje się do publikowania oficjalnych komunikatów związanych z obsługą Klientów oraz zmianą taryf na stronie internetowej Wykonawcy, a także do rozesłania ich drogą elektroniczną do Klientów.

    4.3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi Alfanumerycznej nazwy/nazw do przesyłania Wiadomości oraz zapewnienia trasowania i wysyłania Wiadomości Użytkownikom.

    4.4. Wykonawca ma prawo do zawieszenia świadczenia usług na okres nieplanowanego utrzymania Sieci Transportowej, przy czym Klient nie będzie żądał żadnej rekompensaty za okres takiego zawieszenia.

    4.5. Wykonawca ma prawo zawiesić świadczenie usług na okres planowanego utrzymania Sieci Transportowej, informując o tym Klienta na 2 (dwa) dni kalendarzowe przed takim utrzymaniem, przy czym Klient nie będzie żądał rekompensaty za okres takiego zawieszenia.

    4.6. Wykonawca ma prawo zmieniać oprogramowanie bramy wymiany danych.

    4.7. Wykonawca ma prawo tymczasowo lub całkowicie zaprzestać świadczenia Usług Klientowi i żądać od niego pisemnych wyjaśnień w następujących przypadkach: Klient dostarcza niedokładne dane kontaktowe lub nie dostarcza takich danych na żądanie. W przypadku dostarczenia przy zawieraniu Umowy dokumentów, które zostały zniszczone, dokumentów budzących wątpliwości co do ich autentyczności lub kompletności, dokumentów, których wygląd i treść dają podstawę do podejrzenia, że są one sfałszowane lub podrobione. działania mające na celu ograniczenie lub utrudnienie dostępu innych użytkowników do usług świadczonych przez Wykonawcę, a także podejmowanie prób nieautoryzowanego dostępu do zasobów Wykonawcy oraz innych systemów dostępnych za pośrednictwem Internetu;

    • W przypadku powstania zaległości w płatnościach wobec Wykonawcy lub w przypadku rozwiązania umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które Klient ponosi odpowiedzialność, w szczególności ze względu na nadużycie usługami określonymi w Umowie;
    • W przypadku niewykonania zobowiązań wynikających z umów dotyczących świadczenia usług telekomunikacyjnych, zawartych z innymi operatorami telekomunikacyjnymi, w szczególności braku dokonania opłaty za świadczone usługi lub wykorzystania świadczonych usług w celach niezgodnych z prawem lub tych umów;
    • W przypadku dostarczenia błędnych lub przestarzałych danych niezbędnych do zawarcia Umowy;
    • W przypadku istnienia negatywnej oceny zdolności kredytowej Klienta, w szczególności na podstawie danych posiadanych przez Wykonawcę lub przekazanych Wykonawcy przez biura informacji gospodarczej.
    • W przypadku naruszenia przez Klienta jego obowiązków wynikających z niniejszych RKS. Momentem rozwiązania umowy i zaprzestania świadczenia usług jest data wysłania powiadomienia do Klienta.

    4.8. W przypadku zwiększonych (ponadnormatywnych) potrzeb Klienta dotyczących sprzętu i innych dostarczonych zasobów w ramach zamówionego serwisu, Wykonawca zastrzega sobie prawo do zaproponowania Klientowi przejścia na inny plan taryfowy, a w przypadku odmowy Klienta - do zaprzestania jego obsługi z zwrotem niewykorzystanych środków przez Klienta.

    4.9. Podczas świadczenia usług Wykonawca może korzystać z usług osób trzecich, jeśli wymaga tego prawidłowe funkcjonowanie (np. współpraca z operatorami GSM).

    • W przypadku świadczenia usług polskim abonentom, Wykonawca korzysta z bezpośrednich i niebezpośrednich połączeń z polskimi operatorami GSM: T-mobile, Orange, Polkomtel (Plus), P4 (Play);
    • W przypadku świadczenia usług międzynarodowym abonentom, Wykonawca korzysta z operatorów międzynarodowych.

    4.10. Wykonawca może żądać od podmiotu ubiegającego się o zawarcie Umowy przedstawienia następujących dokumentów w formie oryginałów lub poświadczonych kopii dokumentów, a w przypadkach dopuszczalnych dla Wykonawcy - w formie wydruków komputerowych: status prawny i aktualny dokładny adres siedziby (w szczególności poprzez przedstawienie wyciągu z Krajowego Rejestru Sądowego, innych wyciągów z rejestrów sądowych lub oficjalnych dokumentów potwierdzających fakty zawarte we wniosku o zawarcie Umowy); zaświadczenie o nadaniu numeru NIP; zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacyjnego REGON; w przypadku gdy przedstawiciel podmiotu ubiegającego się o zawarcie Umowy nie jest wpisany do rejestru, musi przedstawić aktualną pełnomoc wydaną przez to podmiot lub osobę upoważnioną do reprezentowania Organizacji zgodnie z treścią aktualnego wyciągu z rejestru lub wpisów dotyczących tego podmiotu prawnego. Przedstawiciele lub pełnomocnicy podmiotu prawnego, przedstawiciele lub pełnomocnicy Klienta ubiegającego się o zawarcie Umowy, są zobowiązani do przedstawienia dokumentu potwierdzającego ich tożsamość.

    4.11. Wykonawca może zmienić warunki zawarcia Umowy w zależności od przedstawienia przez Klienta, który ubiega się o zawarcie Umowy, określonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających płatnościową solidność Klienta i jego zdolność do wywiązania się z zobowiązań wobec Wykonawcy.

  • 5. PROCEDURA REJESTRACJI I WYMAGANIA DOTYCZĄCE NAZWY ALFANUMERYCZNEJ

    5.1. Wykonawca dokonuje rejestracji Nazwy Alfanumerycznej na podstawie umów zawartych z organizacjami będącymi dostawcą odpowiednich usług.

    5.2. Podczas udzielania pomocy Klientowi w rejestracji Nazwy Alfanumerycznej, Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za terminy i ewentualne opóźnienia w rejestracji związane z technologicznymi cechami organizacji rejestrującej. Wykonawca nie jest również odpowiedzialny za odmowę rejestracji Nazwy Alfanumerycznej przez organizację z jakichkolwiek powodów, niezgodnych z jej wewnętrznym Regulaminem.

    5.3. Nowa Nazwa Alfanumeryczna jest rejestrowana przez Wykonawcę, jeśli są spełnione wszystkie niezbędne warunki, zasady i normy jej rejestracji, w szczególności:

    • w zgłoszeniu podano pełne i prawdziwe informacje niezbędne do rejestracji;
    • przestrzegane są zasady rejestracji Nazw Alfanumerycznych, opublikowane na stronie: https://sms-fly.pl/sendername/;
    • prawa do korzystania z rejestrowanej Nazwy Alfanumerycznej na cały okres umowy są przekazywane Klientowi, a Klient z kolei deleguje prawo do korzystania z zarejestrowanej Nazwy Alfanumerycznej Wykonawcy w celu wysyłania wiadomości SMS.

    5.4. Klient potwierdza, że na moment podpisania umowy, według jego informacji, ani rejestracja Nazwy Alfanumerycznej, ani sposób jej użytkowania nie naruszają praw własności intelektualnej osób trzecich.

    5.5. Wykonawca ma prawo w dowolnym momencie zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających prawo Klienta do korzystania z danej Nazwy Alfanumerycznej w celu rejestracji/ponownej rejestracji.

    5.6. Zarejestrowana Nazwa Alfanumeryczna może zostać usunięta z bazy rejestracyjnej przed terminem na wniosek Klienta.

    5.7. Zarejestrowana Nazwa Alfanumeryczna może zostać usunięta z bazy rejestracyjnej przed terminem na wniosek Wykonawcy.

    5.8. Zarejestrowana Nazwa Alfanumeryczna może być częściowo lub całkowicie zmieniona przez Wykonawcę w celu zapewnienia trasowania i dostarczania otrzymanych od Klienta Wiadomości Użytkownikom.

    5.9 Standardowa nazwa Info, która jest dostarczana Klientowi podczas rejestracji, jest blokowana przez Wykonawcę po aktywacji nazwy alfanumerycznej Klienta. Ponowna aktywacja nazwy alfanumerycznej Info jest możliwa tylko po uzgodnieniu z kierownictwem Wykonawcy.

  • 6. WYMAGANIA DOTYCZĄCE TREŚCI WIADOMOŚCI SMS

    6.1. Klient zobowiązany jest uzyskać od użytkownika, na telefon którego planuje wysłać wiadomości SMS z informacjami Klienta, zgodę na otrzymywanie takich wiadomości, w których muszą być podane imię, nazwisko, data, podpis, numer telefonu.

    6.2. Klient informuje użytkownika, odbiorcę wiadomości SMS, o możliwości i sposobie, za pomocą którego użytkownik, do którego skierowana jest wiadomość SMS, może zrezygnować z dalszego otrzymywania wiadomości SMS, przekazywanych za pomocą systemu, i zobowiązuje się dołączyć do każdej wiadomości SMS wysyłanej do użytkownika nazwę firmy Klienta (lub osoby reprezentującej Klienta) i numer linii obsługi klienta.

    6.3. Właścicielem bazy danych numerów telefonów abonentów, które są wprowadzane do systemu przez Klienta, jest Klient. W przypadku składania przez abonentów skarg/roszczeń/pozwów do Wykonawcy lub Operatora o otrzymane Wiadomości, odpowiedzialność ponosi Klient.

    6.4. Klient zobowiązuje się powstrzymać się od wysyłania spamu przez sieć transportową Wykonawcy.

    6.5. Klient gwarantuje, że powiadomienia wysyłane do użytkowników na mocy niniejszej umowy, nie zawierają: nieprawdziwych lub poufnych informacji; informacji uzyskanych przez Klienta na nielegalnej podstawie; informacji naruszających prawa autorskie lub pokrewne prawa osób trzecich oraz informacji, której dystrybucja jest zabroniona przez obowiązujące prawo Polski lub kraju, w którym znajduje się użytkownik.

    6.6. W tekście wiadomości MUSZĄ być podane dane kontaktowe bezpośredniego mailing'u (numer lub strona internetowa, na której znajdują się dane kontaktowe).

    6.7. Klient samodzielnie lub za pomocą osób trzecich tworzy treść wiadomości SMS na podstawie następujących tematów:

    • Komunikaty o usługach bankowych (transakcje kartą bankową, saldo kredytów, termin spłaty kredytów itp.);
    • Rejestracja na stronach internetowych;
    • Komunikaty od usług taksówkarskich;
    • Komunikaty firm windykacyjnych, w tym wiadomości o bieżącym zadłużeniu;
    • Wiadomości od firm ubezpieczeniowych;
    • Wiadomości od firm transportowych, z wyłączeniem usług taksówkarskich;
    • Wiadomości reklamowe;
    • Aktualności;
    • Ogłoszenia;
    • Powitania;
    • Udział w promocjach i losowaniach producentów towarów i usług;
    • Inne wiadomości, na otrzymanie których odbiorca wyraził zgodę i które zostały wcześniej uzgodnione z menedżerem serwisu.

    6.8. Klient zobowiązuje się nie wspominać w treściach wiadomości informacji naruszających obowiązujące prawo (włączając przepisy każdego obcego prawa i prawa Unii Europejskiej, które mogą mieć zastosowanie w danym przypadku) ani praw osób trzecich (w szczególności praw autorskich i innych praw własności intelektualnej), a także nie prezentować ich w sposób, który mógłby być uznany za naruszenie postępowania etycznego. Zleceniodawca nie ma prawa przesyłać informacji do określonego kraju ani podejmować jakichkolwiek działań związanych z prowadzeniem sprzedaży w tym kraju, jeśli jest to sprzeczne z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym kraju. Zabronione jest publikowanie lub prezentowanie jakiegokolwiek treści naruszających powszechnie przyjęte normy etyczne, moralne lub obyczajowe, w szczególności podżegających lub propagujących nienawiść, przemoc lub jakąkolwiek formę dyskryminacji, w tym ze względu na narodowość, kolor skóry, przekonania, wyznanie, światopogląd, propagandę autorytarnych i totalitarnych systemów, a także jakiekolwiek treści gloryfikujące lub popierające takie zachowania lub systemy. Zabronione jest również przesyłanie treści zawierających:

    • reklamy/informacji o charakterze erotycznym lub pornograficznym;
    • reklamy/informacji o charakterze politycznym lub religijnym;
    • reklamy/informacji sprzecznej z wymogami moralności publicznej i/lub Ustawy o ochronie moralności publicznej;
    • informacji naruszających integralność terytorialną dowolnego kraju, podważających podstawy porządku konstytucyjnego i zawierających informacje o charakterze dyskryminacyjnym, podburzających nienawiść narodową lub religijną, naruszających honor i godność osoby;
    • reklamy/informacji sprzecznej z obowiązującym prawem Polski lub kraju, do którego wysyłana jest wiadomość;
    • wirusów lub innych elementów, które mogą uszkodzić działanie sieci telekomunikacyjnej/sprzętu operatorów i/lub Serwisu lub końcowego sprzętu (telefonów komórkowych) odbiorcy.

    6.9. Klient musi wcześniej uzgodnić na piśmie z Wykonawcą treść Wiadomości, jeśli takie wiadomości mają następujące cechy lub zawierają informacje reklamowe o:

    • alkoholu lub tytoniu;
    • loteriach/rozgrywkach/quizach;
    • usługach medycznych i lekach, suplementach diety, dodatkach do żywności;
    • organizacjach i partia politycznych, ruchach i nurtach, organizacjach religijnych, wyznanie, nurtach i instytucjach;
    • towarach lub usługach podlegających obowiązkowemu licencjonowaniu/certyfikacji;
    • osobach niepełnoletnich;
    • jeśli informacje są poufne i są rozpowszechniane bez zgody osoby, której dotyczą, na rozpowszechnianie takich informacji, lub są dostarczane w formie linku (rozumie się przez to dostarczanie informacji, której źródłem nie jest Klient lub informacji, której treść nie jest zgodna z tematyką Wiadomości i /lub nie odpowiada tematowi/marce Klienta itp.).

    6.10. Jeśli tekst Powiadomienia, które Klient zamierza wysłać, zawiera informacje z jawnym naruszeniem obowiązującego prawa (w szczególności wezwania do obalenia porządku konstytucyjnego itp.) i/lub zasad niniejszej RKS, lub jest rozpoznawany jako wiadomość spam, Wykonawca ma prawo zawiesić routing Wiadomości, wysyłając do Klienta pisemne powiadomienie, nałożyć karę w wysokości 5000 euro za każde takie zdarzenie i podjąć inne działania w ramach obowiązującego prawa Polski lub kraju, do którego wysyłana jest wiadomość.

  • 7. ОSZCZĘDNE WARUNKI TWORZENIA PRZEZ KLIENTA TREŚCI WIADOMOŚCI SMS

    7.1. Klient może wysyłać wiadomości zgodnie z okresem ciszy: od godziny 8:00 do 20:00 w dni robocze oraz od godziny 11:00 do 18:00 w weekendy i dni świąteczne. Wyjątkiem są wiadomości serwisowe stron internetowych, bankowości mobilnej, usług taksówek itp., ale nie wiadomości reklamowe.

    7.2. Wysyłka wiadomości tekstowych odbywa się o określonej godzinie przez Klienta, uwzględniając punkt 7.1. niniejszego Regulaminu oraz faktyczne możliwości Sms-fly (czyli uwzględniając zamówienia na wysyłkę wcześniej złożone przez innych Klientów).

    7.3. Wysyłka SMS może zostać opóźniona z przyczyn niezależnych od Sms-Fly, w tym między innymi z powodu tymczasowych ograniczeń przepustowości systemu, kolejek wynikających z wcześniej złożonych zamówień, działań lub zaniechań dostawców bramki SMS, awarii infrastruktury IT lub sieci telekomunikacyjnej.

    7.4. Momentem wysyłki wiadomości SMS jest moment przekazania jej przez System do Operatora Telekomunikacyjnego w celu przekazania użytkownikom terminali mobilnych.

    7.5. Momentem dostarczenia wiadomości SMS do Użytkownika jest moment otrzymania potwierdzenia odbioru wysłanej wiadomości SMS od Serwera operatora telekomunikacyjnego/platformy SMS operatora/centrum SMS operatora przez Użytkownika.

    7.6. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności i nie udziela gwarancji dotyczących dostarczania Wiadomości do Użytkowników w przypadkach:

    • gdy Użytkownik znajduje się poza zasięgiem sieci telekomunikacyjnej Operatora, obsługującego Użytkownika (roaming);
    • w przypadku wyłączenia (odłączenia) sprzętu Operatora lub Użytkownika;
    • w przypadku niewłaściwej pracy sieci telekomunikacyjnej Operatora, do której dostęp wykorzystuje Wykonawca w celu świadczenia usług na podstawie niniejszej Umowy;
    • w przypadku, gdy treść składa się z więcej niż dwóch części.

    7.7. Wiadomość powinna składać się maksymalnie z 160 znaków wchodzących w skład podstawowego alfabetu GSM (7-bitowego) bez znaków specjalnych, lub 70 znaków wchodzących w skład alfabetu UCS2 (16-bitowego) z uwzględnieniem znaków specjalnych (wiadomość jest uważana za napisaną cyrylicą w przypadku, gdy co najmniej jeden znak w niej jest napisany w alfabecie cyrylicy). Jeśli długość tekstu przekracza powyższą ilość znaków, każda kolejna część wiadomości jest traktowana jako osobna wiadomość w celach taryfikacji. Do obliczenia liczby wiadomości SMS i ich długości stosuje się następujące zasady:

    Długość jednej części wiadomości SMS:

    • Bez znaków specjalnych: zawiera do 160 znaków;
    • Ze znakami specjalnymi: zawiera do 70 znaków.

    Długość powiązanej wiadomości SMS (wiadomość, która jest częścią SMS, dłuższego niż jednokomponentowy SMS):

    • Bez znaków specjalnych: zawiera do 153 znaków;
    • Ze znakami specjalnymi: zawiera do 67 znaków.
    • Znaki ^ { } [ ] ~ \ | € i „enter” są liczone jako 2 znaki.

    Rozliczenie liczby powiązanych wiadomości SMS:

    W przypadku, gdy treść SMS zawiera więcej znaków niż maksymalna długość jednokomponentowej wiadomości SMS, jak wyżej wskazano, liczba wszystkich wiadomości SMS powinna być obliczana jako liczba powiązanych wiadomości SMS zgodnie z następującymi zasadami:

    • Bez specjalnych znaków: liczba powiązanych wiadomości SMS (N) wynosi liczba znaków (n), podzielona przez 153, zaokrąglona do najbliższej liczby całkowitej, czyli N = n / 153;
    • Ze specjalnymi znakami: liczba powiązanych wiadomości SMS (M) wynosi liczba znaków (m), podzielona przez 67, zaokrąglona do najbliższej liczby całkowitej, czyli M = m / 67.
    • Znaki ^ [ ] ~ \ | € oraz „Enter” są traktowane jako 2 znaki. Specjalne znaki obejmują: @ £ $ ¥ è é ù ì ò Ç Ø ø Å å _ ^ { } \ [ ~ ] | Æ æ ß É ! «# ¤ % & ' ( ) * + , - . "wprowadź".

    7.8. Jeśli tekst wiadomości SMS zawiera przynajmniej jeden znak z alfabetu cyrylicy, wiadomość SMS zostanie uznana za sformułowaną wyłącznie przy użyciu alfabetu cyrylicy.

    7.9. Wykonawca nie gwarantuje poprawnego wyświetlania i/lub dostarczania SMS przy użyciu innych znaków niż wymienione w pkt. 7.4.

    7.10. Przy wysyłce 2 lub więcej połączonych wiadomości SMS w jednym komunikacie, Wykonawca nie gwarantuje poprawności ich dostarczenia Abonentowi. Wykonawca również nie gwarantuje poprawności dostarczenia wiadomości SMS Abonentowi w przypadku jego roamingu.

    7.11. Klient uznaje, że zarówno nazwa alfanumeryczna, jak i treść SMS mogą podlegać automatycznemu filtrowaniu pod względem zgodności z obecnymi RKS oraz przepisami obowiązującego prawa.

    7.12. Wykonawca stosuje środki zarządzania, gdy jest to konieczne, i tylko do czasu, gdy jest to konieczne w celu:

    • zapewnienia przestrzegania praw, wyroków sądowych lub decyzji organów państwowych, które są na niego właściwe;
    • utrzymania bezpieczeństwa i integralności sieci, świadczonych przez nią usług i telekomunikacyjnego sprzętu końcowego użytkowników, co może być realizowane poprzez zapobieganie oraz przeciwdziałanie, na przykład poprzez:
    • (a) wyłączanie przesyłki wiadomości zagrażających bezpieczeństwu sieci, usług lub sprzętu końcowego;
    • (b) przerywanie lub ograniczanie obsługi punktu końcowego sieci, z którego wysyłane są wiadomości zagrażające bezpieczeństwu sieci, usług lub sprzętu końcowego;
    • zapobieganie nieuchronnemu przeciążeniu sieci lub łagodzenie skutków nadmiernego lub tymczasowego przeciążenia sieci (w takim przypadku równoważne typy przesyłu danych powinny być traktowane równorzędnie).
    • Środki wymienione powyżej muszą być proporcjonalne i uzasadnione rodzajem i stopniem zagrożenia, naruszenia lub przeciążenia.
  • 8. KOSZTY I ŚRODKI ZAMAWIAJĄCEGO LUB OSOBISTE ELEKTRONICZNE KONTO WIRTUALNE ZAMAWIAJĄCEGO

    8.1. Podczas rejestracji na stronie Wykonawcy Zamawiający jest zobowiązany podać adres e-mail i numer telefonu komórkowego jako główny środek komunikacji, na który Wykonawca będzie w przyszłości kierować wiadomości SMS i e-mailowe dotyczące realizacji niniejszej Umowy (np. powiadomienie o wpłaceniu środków pieniężnych na elektroniczne konto wirtualne). Zamawiający jest odpowiedzialny za sprawność adresu e-mail i telefonu komórkowego podanego podczas rejestracji.

    8.2. Kontrola nad elektronicznym kontem wirtualnym Zamawiającego odbywa się za pomocą loginu i hasła podanego przez niego podczas rejestracji na stronie Wykonawcy.

    8.3. Zamawiający samodzielnie kontroluje faktyczne wpłaty kwoty przekazanej Wykonawcy na osobiste elektroniczne konto wirtualne; stan swojego elektronicznego konta wirtualnego. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego nieopłaconych usług jest on zobowiązany postępować zgodnie z warunkami Umowy.

    8.4. Zamawiający samodzielnie zapoznaje się z informacjami o warunkach obsługi i taryfach na Stronie i opłaca Usługi zgodnie z wybranym planem taryfowym Wykonawcy.

    8.5. W koszcie wysłanych wiadomości uwzględniany i opłacany jest podatek od wartości dodanej (VAT).

    8.6. Płatność za Usługi jest dokonywana przez Klienta na warunkach przedpłaty poprzez przelanie środków pieniężnych na rachunek bankowy Wykonawcy na podstawie faktur samodzielnie sporządzonych przez Klienta za pośrednictwem Systemu w sekcji Przelew lub za pomocą zautomatyzowanych metod płatności: Przelewy24, Pay U, Stripe.

    8.7. Środki pieniężne są zaksięgowane na Elektronicznym wirtualnym koncie Zamawiającego w ciągu 24 (dwudziestu czterech) godzin od momentu wpływu środków na rachunek wykonawcy lub po potwierdzeniu dokonania płatności przez system płatniczy w przypadku płatności za pomocą zautomatyzowanych metod płatności: Przelewy24, Pay U, Stripe.

    8.8. Środki są pobierane z elektronicznego rachunku w wysokości kosztów wiadomości SMS przy tworzeniu każdej wiadomości SMS, zainicjowanej przez Zamawiającego za pośrednictwem Strony lub API.

    8.9. Podczas rejestracji na stronie dla wszystkich klientów ustala się taryfę - za Wysłane wiadomości. Podłączenie innych taryf następuje po skontaktowaniu się z menedżerami strony.

    8.10. W celu dokonania płatności przez system płatności online, Zamawiający jest przekierowywany do zewnętrznego systemu obsługującego płatności elektroniczne, umożliwiającego realizację transakcji za pomocą sieci telekomunikacyjnej.

    8.11. Zamawiający może również dokonać płatności kartami płatniczymi, zatwierdzonymi przez banki do realizacji operacji w środowisku internetowym, w systemach kart płatniczych: Visa/Visa Electron, Maestro, MasterCard/MasterCard Electronic, American Express.

    8.12. Płacąc szybkim przelewem elektronicznym, przez zewnętrzny system płatności online, po zaakceptowaniu formy płatności, Zamawiający jest przekierowywany do systemu bankowości elektronicznej swojego banku, bezpośrednio do ekranu z formularzem przelewu, gotowym do potwierdzenia. Te dane są wypełniane automatycznie i nie mogą być zmieniane.

    8.13. Aby zapłacić kartą, należy podać jej dane:

    • numer karty;
    • termin ważności karty;
    • kod cvv2 lub cvc2.

    8.14. W przypadku pomyślnej płatności Wykonawca otrzymuje potwierdzenie, na podstawie którego Usługa staje się dostępna.

    8.15. Operator płatności ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie operacji płatniczej. Skargi dotyczące płatności są rozpatrywane przez operatora płatności.

    8.16. Płatność i wystawianie faktur:

    • 1. W przypadku wyboru przez Klienta niezautomatyzowanych metod płatności, Klient tworzy dane do przekazania środków w sekcji "Przelew" na stronie internetowej Wykonawcy.
    • 2. W przypadku braku żądania Klienta o wystawienie faktury (poprzez niezaznaczenie pola "Wymagana faktura"), płatność uważana jest za dokonaną po zaksięgowaniu środków na rachunek bankowy Wykonawcy bez dalszego dostarczania faktury Klientowi.
    • 3. Jeśli pole "Wymagana faktura" jest zaznaczone przez Klienta, Wykonawca tworzy i dostarcza Klientowi fakturę pro forma, dostępną do pobrania w momencie tworzenia.
    • 4. Po dokonaniu płatności w określonych terminach (w ciągu pięciu dni roboczych), Wykonawca dostarcza Klientowi fakturę w formie elektronicznej, spełniającą wymagania określone w art. 106n ust. 1 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
    • 5. Klient zobowiązuje się przechowywać otrzymane faktury pro forma w formie elektronicznej zgodnie z obowiązującym prawem.

    8.17. W fakturze rozliczana jest ogólna wartość świadczonych Klientowi usług telekomunikacyjnych w danym okresie.

    8.18. Wykonawca zastrzega sobie prawo do uwzględnienia w fakturze opłat za usługi telekomunikacyjne świadczone Klientowi, które nie zostały uwzględnione, w szczególności z przyczyn technicznych, w fakturach za poprzednie okresy. Z wyjątkiem tego, faktura, zawierająca rozliczenia z Wykonawcą za ostatni okres, może być wystawiona w bieżącym okresie następującym po upływie okresu obowiązywania lub rozwiązania Umowy.

    8.19. Na żądanie Klienta Wykonawca dostarcza szczegółowy wykaz świadczonych usług telekomunikacyjnych (liczba wiadomości SMS), za które pobierana jest opłata w wysokości określonej w Umowie, w szczególności w Cenniku.

    8.20. W przypadku, gdy Klient żąda szczegółowego wykazu usług telekomunikacyjnych świadczonych w Okresie Rozliczeniowym poprzedzającym Okres Rozliczeniowy, w którym Klient złożył takie żądanie, Wykonawca dostarcza szczegółowy wykaz usług telekomunikacyjnych zgodnie z żądaniem Klienta, ale za Okresy Rozliczeniowe poprzedzające Okres Rozliczeniowy, w którym Klient złożył takie żądanie, nie dłużej niż przez 12 miesięcy.

    8.21. W przypadku braku otrzymania faktury w ciągu 14 dni od początku Okresu Rozliczeniowego następującego po poprzednim miesiącu, za który miała zostać wystawiona faktura, w przypadku działania na zasadzie płatności po dostawie Klient jest zobowiązany niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu kolejnych 7 dni, poinformować o tym Wykonawcę. Powyższe dotyczy mutatis mutandis przypadku, gdy zawartość faktury staje się dostępna dla Klienta w inny sposób, akceptowany przez Klienta. Postanowienia niniejszego punktu nie mają zastosowania do Klienta będącego przedsiębiorcą indywidualnym.

    8.22. Aby uniknąć wątpliwości, Wykonawca jest zwolniony z obowiązku wystawiania rachunków Zamawiającemu w ustalonej formie.

    8.23. Jeżeli rachunek jest wybierany w tradycyjnej formie, wystawiony rachunek zostanie dostarczony Zamawiającemu na adres podany podczas rejestracji. Wykonawca ma prawo naliczać dodatkowe opłaty w związku z wyborem faktury wysłanej pocztą w formie papierowej.

    8.24. Jeżeli faktura nie została dostarczona lub nie ma możliwości pobrania wystawionej faktury z Panelu Klienta, Zamawiający powinien natychmiast poinformować o tym Wykonawcę. Wykonawca niezwłocznie wystawia duplikat rachunku, który jest wysyłany do Zamawiającego.

  • 9. PRZERWY W ŚWIADCZENIU USŁUG

    9.1.Wykonawca zastrzega sobie prawo do przerwania lub znacznego ograniczenia świadczenia Usług lub zmiany warunków ich świadczenia, tylko w takim zakresie, w jakim jest to konieczne, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych przez Wykonawcę okoliczności uniemożliwiających spełnienie wymagań dotyczących ciągłości świadczenia Usług, takich jak: awaria systemów IT, awaria sieci telekomunikacyjnej, katastrofy naturalne, a także w sytuacjach szczególnej groźby i konieczności ochrony integralności Strony i Systemu Wykonawcy (force majeure). W przypadkach wymienionych w poprzednim zdaniu, Zamawiający nie ma prawa do odszkodowania.

    9.2. Wykonawca zastrzega sobie prawo do tymczasowego wstrzymania całej lub części funkcjonalności Panelu klienta, aby wprowadzić niezbędne zmiany na stronie internetowej lub w Systemie Wykonawcy.

    9.3. W przypadku przerwy lub tymczasowego zawieszenia dostępności Usług lub funkcjonalności Strony lub Systemu Wykonawcy w przewidywalnej przyszłości, Wykonawca z góry informuje Zamawiającego o takich zdarzeniach, umieszczając informacje na stronie internetowej, na stronie głównej Strony lub poprzez wysłanie na adres e-mail Zamawiającego podany podczas rejestracji.

  • 10. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

    10.1. Zamawiający uznaje, że Wykonawca jest jedynym podmiotem mającym prawo do wszelkich praw własności intelektualnej strony Sms-fly.pl. Prawo autorskie do oprogramowania przynależy do właściciela strony, który udziela Zamawiającemu odpłatne, ekskluzywne, niezbywalne prawo do korzystania z oprogramowania do świadczenia usług, o których mowa w niniejszym RKS.

    10.2. Korzystanie z Usług Wykonawcy nie może przekraczać zakresu określonego w RKS, niezależnie od technicznych możliwości innego korzystania z Systemu Wykonawcy. Zamawiający nie ma prawa wprowadzać jakichkolwiek zmian na stronie internetowej lub w Systemie Wykonawcy. Korzystanie z witryny i systemu Wykonawcy jest możliwe tylko przy użyciu i w zakresie, w jakim pozwalają na to narzędzia programowania, dostarczane Zamawiającemu w tym celu przez Wykonawcę.

    10.3. Zamawiający nie ma prawa do jakiegokolwiek powielania, ujawniania osobom trzecim, tworzenia całkowicie lub częściowo podobnego systemu, używając Strony internetowej lub Systemu Wykonawcy jako modelu, lub innych działań naruszających prawa, w tym prawa autorskie Wykonawcy. Powyższe ograniczenie w korzystaniu ze strony internetowej i Systemu Wykonawcy nie narusza dozwolonego użytku przewidzianego w art. 75 ust. 2 i 3 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

    10.4. Zamawiający nie ma prawa, niezależnie od stosowanych środków technicznych, zezwalać na korzystanie ze strony internetowej lub Systemu Wykonawcy przez osoby trzecie, ani w inny sposób korzystać ze strony internetowej lub Systemu Wykonawcy na rzecz osób trzecich, innym sposobem niż wskazany w punkcie 10.2.

    10.5. Zamawiający przyznaje, że przekroczenie zakresu korzystania, na które ma prawo, może prowadzić do dochodzenia. wymagań, przewidzianych w art. 79 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także może prowadzić do wszczęcia postępowań sądowych, przewidzianych w Ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

  • 11. REKLAMACJE I PROCEDURA ICH ROZPATRYWANIA

    11.1. Reklamacje od Zamawiającego są przyjmowane na piśmie poprzez wysłanie na adres e-mail Wykonawcy info@sms-fly.pl nie później niż w ciągu 3 (trzech) dni roboczych od dnia wystąpienia kontrowersyjnej sytuacji.

    W skardze muszą być podane: nazwisko, imię, drugie imię składającego, miejsce zamieszkania obywatela, numer telefonu, istota poruszanej kwestii, uwagi, propozycje, oświadczenia lub skargi, pismo musi być podpisane przez składającego (składających) z datą.

    W skardze elektronicznej musi również być podany adres e-mail, na który można przesłać odpowiedź, lub informacje o innych środkach komunikacji z nim. Skarga, która nie spełnia tych wymagań, jest zwracana składającemu.

    11.2. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi od 15 (piętnastu) dni roboczych do 1 (jednego) miesiąca kalendarzowego.

    11.3. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uzasadnionej reklamacji dotyczącej niemożności skorzystania z Usługi z winy Wykonawcy, Wykonawca zwraca środki otrzymane od Zamawiającego, z wyjątkiem kosztów wysłanych wiadomości SMS. Zwrot niewykorzystanych środków z wirtualnego konta Zamawiającego w momencie zwrotu dokonywany jest w formie bezgotówkowej poprzez przelew na konto Zamawiającego. Zwrot dokonywany jest w ciągu 10 (dziesięciu) dni od udzielenia odpowiedzi na wniosek Zamawiającego, sporządzonego zgodnie z wymaganiami ust. 11.1 niniejszej Umowy, w terminie określonym w ust. 11.2 niniejszej Umowy i załączenia pisemnego wniosku Zamawiającego z podanymi danymi bankowymi, niezbędnymi do zwrotu pieniędzy. W pozostałych przypadkach zwrot nie jest dokonywany.

    11.4. W celu przyspieszenia pracy nad wnioskiem Użytkownika lub innej zainteresowanej osoby, dopuszcza się wymianę dokumentów między Wykonawcą a Zamawiającym faksem i/lub e-mailem zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi w Umowie, przy jednoczesnym natychmiastowym wysłaniu oryginałów dokumentów pocztą.

  • 12. ZRZECZENIE SIĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI

    12.1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi, z wyjątkiem przypadków, gdy jego niewykonanie lub nienależyte wykonanie wynikało z przyczyn siły wyższej, w tym działania lub zaniechania Operatora GSM, niezależne od Wykonawcy, winy Zamawiającego lub nieprzestrzegania przez Zamawiającego warunków RKS.

    12.2 Wykonawca ponosi odpowiedzialność tylko za swoje własne decyzje techniczne. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenia i wady oprogramowania/środowiska zewnętrznego, które mogą być potrzebne do świadczenia głównej usługi. Zewnętrzne interfejsy, integracje lub oprogramowanie mają określone możliwości funkcjonalne, przepustowość, licencje i standardy, które mogą ulegać zmianom w wyniku wielu czynników prawnych i technicznych. Jeżeli dany element systemu nie spełnia oczekiwań Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zgłosić możliwość zmiany elementu systemu na podstawie zewnętrznego oprogramowania/środowiska, jednak ostateczna decyzja należy do Wykonawcy. Z tego powodu Zamawiający nie ma prawa do składania skarg.

    12.3. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności wobec osób trzecich za jakiekolwiek szkody wynikające z korzystania przez Zamawiającego z Usługi. W przypadku roszczeń wobec Wykonawcy ze strony osób trzecich, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający jest zobowiązany zwolnić Wykonawcę z odpowiedzialności, zwrócić poniesione w związku z tym koszty, w tym umowne kary płatne przez Wykonawcę, oraz zaspokoić roszczenia osób trzecich w sposób przewidziany przez prawo.

    12.4. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za:

    • konsekwencje przejęcia przez osoby trzecie Hasła i Loginu do Konta należącego do Abonenta;
    • przerwy w świadczeniu Usług z przyczyn technicznych (na przykład konserwacja techniczna, kontrola, wymiana sprzętu) lub niezależnie od Wykonawcy, przestoje związane z problemami w infrastrukturze sieciowej operatorów telekomunikacyjnych lub nieprawidłowa organizacja kolejki Wiadomości w Systemie Wykonawcy;
    • brak dostępu do Strony lub Systemu Wykonawcy lub jego awaria na skutek nadużyć, oszustw lub działania siły wyższej, usług telekomunikacyjnych świadczonych przez operatorów GSM.
    • wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za treść Wiadomości wysyłanych przez Zamawiającego, w szczególności za wysyłanie niezamówionej informacji handlowej w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług elektronicznych (Dziennik Ustaw z 2013 r., poz. 1422) lub prowadzenia marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dziennik Ustaw z 2014 r., poz. 243). Obowiązek uzyskania zgody spoczywa na Zamawiającym wysyłającym Informację Handlową.
    • wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w działaniu Serwisu spowodowane nie sprawdzeniem przez Zamawiającego aktualności i kompletności Danych Osobowych w bazie danych utworzonej przez Zamawiającego w Panelu Klienta.
    • zamawiający przyznaje, że w przypadku PEŁNYCH wiadomości SMS pole nadawcy może zawierać tylko nazwę identyfikującą firmę, na którą Zamawiający ma prawo zgodnie z zawartą Umową lub pozwoleniem udzielonym przez osobę, która ma prawo używać nazwy lub dla której została ona zarezerwowana, z wyjątkiem przypadków, gdy nazwa nie budzi wątpliwości, że jest szeroko używana i nie identyfikuje żadnej jednostki.
    • w przypadkach określonych w ust. 12.4.6, Wykonawca może poprosić Zamawiającego o potwierdzenie prawa do używania nazwy identyfikującej nadawcę lub o złożenie pisemnego oświadczenia, że Zamawiający posiada takie prawo. Wykonawca zastrzega sobie również prawo do zawieszenia wysyłki Wiadomości do czasu przedstawienia dokumentów lub oświadczenia wymienionych w poprzednim zdaniu.
    • potwierdzenie, o którym mowa w ust. 12.4.7, nie jest wymagane w przypadkach, gdy nazwa identyfikująca Abonenta (nadawcę) jest słowem powszechnie używanym lub nie istnieje możliwość naruszenia praw osób trzecich do tej nazwy.
  • 13. OCHRONA DANYCH

    13.1. Wykonawca deklaruje, że chroni dane osobowe Klientów w zakresie, w jakim stanowią one dane osobowe w rozumieniu RODO.

    13.2. Wszystkie dane podane przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Wykonawcę wyłącznie w celu świadczenia Usług określonych w niniejszych RKS. Zamawiający akceptuje, że zgodnie z art. 19 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczenie usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2013, 2017, poz. 1219) Wykonawca ma prawo przetwarzać dane osobowe Zamawiającego podane przy Rejestracji, jak również po zakończeniu korzystania z Serwisu, w przypadku:

    • konieczności rozliczeń z Serwisem i zgłoszenia roszczeń o zapłatę za korzystanie z Serwisu;
    • potrzeby wyjaśnienia okoliczności nieautoryzowanego korzystania z Serwisu, o których mowa w art. 21 ust. 1 wymienionej ustawy;
    • dopuszczalności przetwarzania na podstawie odrębnych aktów.

    13.3. Wszystkie dane podane przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Wykonawcę wyłącznie w celu realizacji Umowy o świadczenie usług ICT (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także w celach rachunkowo-księgowych i podatkowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa - art. 6 ust. 1 lit. c Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych.

    13.4. Pełne informacje na temat przetwarzania danych osobowych można znaleźć w Informacji, przyjętej przez Zamawiającego podczas rejestracji konta w systemie.

  • 14. POWIERZENIE DANYCH OSOBOWYCH

    14.1. Strony zgadzają się, że w celu świadczenia Usług lub należytej realizacji Umowy o świadczenie usług ICT, zawartej między Stronami i wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisów RODO, Zamawiający przekaże Wykonawcy dane osobowe, które będą przetwarzane na podstawie odrębnej umowy powierzenia, zawartej z administratorem danych. Zamawiający deklaruje, że jest uprawniony do dalszego powierzania danych osobowych, a w szczególności ma prawo do nałożenia na Wykonawcę obowiązku ich przetwarzania.

    14.2. Zamawiający deklaruje, że zawrze umowę o powierzenie danych osobowych w formie pisemnej, również w formie elektronicznej, przez Panel Klienta, na podstawie szablonu dostępnego w dokumentacji Operatora lub poprzez potwierdzenie podczas rejestracji na stronie sms-fly.pl.

  • 15. ZASTRZEŻENIA DOTYCZĄCE POUFNOŚCI

    15.1. Strony zgodziły się, że treść tych RKS, Umowy, wszelkie materiały, informacje i wiadomości dotyczące Umowy są poufne i nie mogą być przekazywane osobom trzecim bez wcześniejszej pisemnej zgody drugiej Strony Umowy, z wyjątkiem udzielania informacji na żądanie upoważnionych organów państwowych w przypadkach przewidzianych obowiązującym prawem Polski, a także poza ujawnieniem przez Wykonawcę faktu współpracy z Zamawiającym (w tym, ale nie tylko, z podaniem w materiałach prezentacyjnych Wykonawcy nazwy i/lub znaku towarów i usług Zamawiającego), a także gdy taka przekazanie jest związane z uzyskaniem oficjalnych zezwoleń, dokumentów do wykonania Umowy lub opłatą podatków, innych obowiązkowych opłat, a także w przypadkach przewidzianych obowiązującym prawem, regulującym obowiązki Stron.

    15.2. W okresie trwania Umowy, jak również po jej zakończeniu Strony zobowiązane są do nieujawniania informacji mających charakter poufny (wszelkie informacje, w tym sformułowane w formie dokumentów pisemnych, związane z przedmiotem, warunkami niniejszej Umowy, ich realizacją), które nie są powszechnie znane i stały się znane Stronie/Stronom właśnie w związku z powstaniem stosunków prawnych na mocy niniejszej Umowy).

    15.3. Strony zobowiązują się nie ujawniać osobom trzecim informacji, które stały im znane w czasie trwania Umowy, o jej warunkach, a także o wynikach osiągniętych w wyniku wykonania przez Wykonawcę zobowiązania przyjętego na mocy niniejszej Umowy, i podjąć wszystkie należące do nich środki w celu wyeliminowania możliwości dostępu do wspomnianej informacji przez osoby trzecie, z wyjątkiem przypadków, gdy taka informacja musi być udostępniona zgodnie z wymogami obowiązującego prawa.

    15.4. Strony zdają sobie sprawę, że w ramach wykonania zobowiązań na mocy niniejszej Umowy mogą wymieniać się dokumentami lub innymi danymi zawierającymi informacje dotyczące danych osobowych osób fizycznych (podpisujący, odpowiedzialne/osoby kontaktowe itp.). Przy tym upoważnieni przedstawiciele Stron (podpisujący), zawierając niniejszą Umowę, w odniesieniu do danych osobowych zobowiązują się wyrazić swoją zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych poprzez podpisanie niniejszej Umowy i uważać się za poinformowanego o wprowadzeniu jego danych osobowych do odpowiedniej bazy danych drugiej Strony i o prawach określonych przez prawodawstwo.

    15.5. Wszelkie dane osobowe, które są przekazywane lub mogą być przekazywane na mocy niniejszej Umowy, stanowią informację poufną, niepodlegającą ujawnianiu/przekazaniu w jakiejkolwiek formie, z wyjątkiem przypadków bezpośrednio przewidzianych prawem Ukrainy. Wszystkie przypadki ujawniania/przekazania danych osobowych na mocy niniejszej Umowy Strony niezwłocznie informują się nawzajem w formie pisemnej.

  • 16. ZAKOŃCZENIE WSPÓŁPRACY

    16.1. Zamawiający może zakończyć korzystanie z Usługi, wcześniej powiadomiąc Wykonawcę pod adresem: info@sms-fly.pl, na dwa tygodnie kalendarzowe.

    16.2. Wykonawca może natychmiastowo zakończyć świadczenie Usług, w tym zablokować dostęp do Konta, jeżeli Abonent:

    • narusza postanowienia Regulaminu;
    • podejmuje działania zagrażające bezpieczeństwu Strony lub Systemu Wykonawcy;
    • podejmuje próby nieuprawnionego dostępu do Strony lub Systemu Wykonawcy;
    • podejmuje nielegalne działania za pośrednictwem Strony lub Systemu Wykonawcy lub w przypadku podejrzeń o takie działania;
    • działa na szkodę Wykonawcy;
    • podał celowo fałszywe dane podczas Rejestracji.
  • 17. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    17.1. Regulamin i dodatkowe dokumenty, cenniki są dostępne na stronie www.Sms-fy.pl lub w Panelu Klienta po autoryzacji.

    17.2. Administracja strony zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w polityce taryfowej bez uprzedniego powiadomienia Klienta, z późniejszą publikacją nowych taryf na stronie. Takie zmiany wchodzą w życie po upływie 5 (pięciu) dni roboczych od momentu umieszczenia nowych taryf na stronie. Jeżeli Klient nie zgadza się na wprowadzone zmiany, musi zrezygnować z dostępu do strony, przestać korzystać z materiałów i usług strony.

    17.3. Rejestrując się na stronie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości SMS, Viber i E-Mail od Administracji strony.

    17.4. W przypadku zmiany numeru telefonu Wykonawca powinien poinformować o tym Klienta w ciągu 3 (trzech) dni kalendarzowych.

    17.5. W przypadku zmiany przez Klienta podstawowego środka komunikacji, jest on zobowiązany poinformować Wykonawcę w ciągu 3 dni roboczych. Zmiana jest dokonywana na żądanie Klienta z e-maila rejestracyjnego, i/lub w formie pisemnej prośby z dostarczeniem dokumentów potwierdzających tożsamość Klienta.

    17.6. Wszystkie zapytania dotyczące konta są akceptowane tylko z głównych środków komunikacji Klienta. Dodatkowe informacje o koncie są dostarczane tylko na adres e-mail rejestracyjny.

    17.7. W przypadku przekazania przez Klienta danych do konta osobom trzecim na jakichkolwiek warunkach (w tym na podstawie umów lub porozumień), Klient ponosi samodzielnie odpowiedzialność za wszystkie działania (oraz ich skutki) w ramach lub za pomocą Serwisu na koncie Klienta. Przy tym wszystkie działania w ramach lub za pomocą Serwisu na koncie Klienta uważane są za wykonane bezpośrednio przez Klienta.

SMS-Fly © 2012-2024 All Rights Reserved