FAQ

Błąd serwisowy

Pytanie: Nie mogę się zalogować

    Odpowiedź:
  • Sprawdź login, hasło, układ klawiatury i czy klawisz Caps Lock jest włączony.
  • Spróbuj ponownie uruchomić przeglądarkę.
  • Spróbuj otworzyć w innej przeglądarce.
  • Sprawdź, czy w Twojej przeglądarce są włączone pliki cookies (jeśli nie, włącz je). W każdym razie problem wynika z zapisywania ciasteczek. Spróbuj wyczyścić ciasteczka w swojej przeglądarce.

Pytanie: Co zrobić, gdy po wprowadzeniu hasła i próbie skorzystania z dowolnej pozycji menu w interfejsie wysyłek, system ponownie przekierowuje mnie na stronę logowania? Na innym komputerze wszystko działa jak należy.

Odpowiedź: Sprawdź, czy w Twojej przeglądarce są włączone pliki cookies (jeśli nie, włącz je). W każdym razie problem wynika z zapisywania ciasteczek. Spróbuj ponownie uruchomić przeglądarkę.


Pytanie: Nie działa mi to...

Odpowiedź: Prosimy o uważne zapoznanie się z opisem wybranej funkcji. Jeśli wszystkie wymagania są spełnione, prawdopodobnie wprowadzono jakieś poprawki, ale wyświetlasz nieaktualne informacje z pamięci podręcznej przeglądarki. Spróbuj ponownie uruchomić informacje za pomocą przerwania, naciskając kombinację klawiszy CTRL+F5.

Moje konto

Pytanie: Jak mogę zawrzeć umowę?

Odpowiedź: Umowę można zawrzeć na Koncie Osobistym, klikając w przycisk Ustawienia osobiste (Zawrzyj umowę).


Pytanie: Czy mogę nie zawierać umowy?

Odpowiedź: Aby wysyłać wiadomości za pośrednictwem naszego serwisu, wystarczy zarejestrować się na naszej stronie, umowa nie jest konieczna.


Pytanie: Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?

Odpowiedź: Hasło można zresetować na stronie logowania wybierając opcję "Nie pamiętam hasła". W poniższym formularzu należy wpisać swój numer telefonu/login, którego został użyty do rejestracji w naszym serwisie. System wyśle SMS z danymi do logowania.


Pytanie: Moje hasło stało się znane innym osobom. Jak mogę go zmienić?

Odpowiedź: Możesz samodzielnie zmienić swoje hasło. W tym celu należy wejść na stronę Ustawienia osobiste i kliknąć przycisk "Zmień hasło". Następnie postępuj zgodnie z instrukcją.


Pytanie: Jak mogę zmienić login?

Odpowiedź: Przejdź do Ustawień osobistych, kliknij na "Zmień login".

Tworzenie i wysyłka wiadomości

Pytanie: Na numery których operatorów komórkowych można wysyłać SMS-y?

Odpowiedź: Na chwilę obecną zapewniamy możliwość wysyłania SMS-ów na numery wszystkich operatorów komórkowych.


Pytanie: Jakie są ograniczenia czasowe dotyczące wysyłania i dostarczania SMS-ów w godzinach nocnych?

Odpowiedź: Masowe wiadomości są wysyłane zgodnie z godziną policyjną i dostarczane są w godzinach od 8:00 do 20:00 w dni robocze oraz od 11:00 do 18:00 w weekendy i święta. Jeśli z jakiegokolwiek powodu masowe wiadomości są zaplanowane na godziny nocne, zostaną one dostarczone niezwłocznie po zakończeniu godziny policyjnej.


Pytanie: Jaka jest maksymalna liczba znaków w wiadomości tekstowej?

Odpowiedź: Liczba znaków w wiadomości jest liczona z uwzględnieniem znaków interpunkcyjnych, spacji i znaku nowego wierszaAbonent nic nie dostanie.

    Maksymalna liczba znaków tekstu wiadomości tekstowej wynosi
  • Cyrylica - 70 znaków;
  • Łacina - 160 znaków.

Jeśli liczba znaków przekracza powyższy limit, wiadomość jest automatycznie dzielona na kilka części, w związku z tym powstaje tzw. długi SMS. Opłata jest naliczana za każdą cześć wiadomości osobno.

    Limit dla każdej części długiej wiadomości SMS:
  • Cyrylica - 67 znaków;
  • Łacina - 153 znaki.
(6 bajtów służy do przekazywania informacji technicznych)

Operatorzy sieci komórkowych nie gwarantują dostarczenia długich wiadomości!


Pytanie: Co się stanie, jeśli jedna lub więcej części długiej wiadomości nie zostanie dostarczona do abonenta?

Odpowiedź:

    W zależności od modelu telefonu:
  • zostanie wyświetlona tylko część wiadomości;
  • Abonent nic nie dostanie, ale opłata zostanie naliczona za każdą część wiadomości..

Pytanie: Jakie są statusy wiadomości i co one znaczą?

Odpowiedź:

  • Dostarczona - wiadomość zostaje nadana w momencie otrzymania odpowiedniego raportu z centrum SMS operatora.
  • Wysłane - wiadomość została wysłana do operatora sieci komórkowej, ale nie została jeszcze dostarczona do abonenta.
  • Próba doręczenia nie powiodła się - wiadomość została wysłana na numer abonencki, który nie istnieje, został odłączony przez operatora, operator komórkowy zablokował odbieranie wiadomości (usługa ta jest często aktywowana dla abonentów kontraktowych), wystąpiły błędy w protokole transmisji danych pomiędzy terminalem abonenckim a stacją operatora.
  • "Czas dostawy upłynął" - podczas generowania wiadomości określasz ramy czasowe, w których operator sieci komórkowej powinien dostarczyć wiadomość do abonenta. Jeśli nie udało tego zrobić w określonym czasie, SMS uzyskuje odpowiedni status. Główne przyczyny niepowodzenia stanowią sytuacje, gdy abonent znajduje się poza zasięgiem sieci lub w roamingu (za granicą) czy aktywował przekierowanie połączeń.
  • "Niewystarczająco środków" - system sprawdza saldo dla każdej całej wiadomości w momencie wysyłania. W przypadku gdy kwota na wysłanie wiadomości jest niewystarczająca, pojawi się odpowiedni status.
  • "Zatrzymany przez użytkownika" - wysyłka została zatrzymana przez Ciebie.

Pytanie: Wysłałem wiadomość. Status potwiedza dostarczenie wiadomości, natomiast na telefon wiadomość nie dotarła.

Odpowiedź: Status "dostarczony" dla wiadomości jest nadany po otrzymaniu odpowiedniego raportu z centrum SMS operatora, dlatego taka sytuacja może się zdażyć tylko w przypadku błędów w centrum SMS operatora.


Pytanie: Raport szczegółowy mojej wysyłki wyświetla informację "Wysłane: 59 2,3%" oraz liczba ta się nie zmienia od ciągu kilku godzin. Kiedy wiadomości zostaną dostarczone?

Odpowiedź: Status "Wysłane" nadawany jest dla wiadomości, które zostały wysłane do operatora sieci komórkowej, ale nie dostarczone do abonenta, a czas jej dostarczenia jeszcze nie upłynął.

    Wiadomość nie może być dostarczona do abonenta, jeśli:
  • telefon abonenta jest wyłączony;
  • abonent jest chwilowo niedostępny;
  • pamięć telefonu abonenta jest pełna.

Jeśli wiadomość nie zostanie dostarczona do abonenta w określonym terminie, wiadomość będzie miała nadany status "Termin dostarczenia wygasł".


Pytanie: Dlaczego niektóre wiadomości otrzymują status "Niewystarczająco środków", mimo że mam środki na koncie?

Odpowiedź: Saldo jest sprawdzane przez system w momencie wysyłania wiadomości. Jeśli doładujesz swoje konto po utworzeniu kanału i nie ustawisz automatycznego restartu po utworzeniu kanału, musisz przejść do szczegółów kliknąć przycisk "Restart".

Następnie system ponownie przeliczy kwotę, w tym Twoje bieżące saldo, ale tylko dla tych wiadomości, które wcześniej miały status „Za mało środków”. Następnie wiadomości będą kontynuowane.


Pytanie: Wygenerowałem wysyłkę, ale zauważyłem błąd. Jak zatrzymać wysyłkę, aby móc edytować tekst?

Odpowiedź: Przejdź do szczegółów wysyłki i kliknij "Zatrzymaj". Wszystkim wiadomościom, które do tej pory nie zostały wysłane, będzie nadany status "Zatrzymane przez użytkownika". Wszystkie środki za niewysłane wiadomości wrócą na Twoje konto. Nie ma możliwości zmiany tekstu, numeru nadawcy dla wysyłki, która została już wygenerowana. W takiej sytuacji musisz stworzyć nową wysyłkę.


Pytanie: Dlaczego nie wysłano wysyłki z opóźniieniem i dlaczego nie są one wyświetlane w statystykach?

Odpowiedź: Jeśli w statystykach brakuje wysyłki, to oznacza, że została ona wygenerowana niepoprawnie lub nie zostały wygenerowane w ogóle.

Praca z kontaktami

Pytanie: Czy jest możliwość eksportu kontaktów?

Odpowiedź: Tak, możesz wyeksportować potrzebne grupy kontaktów z odpowiednej kategorii kontaktów.


Pytanie: Czy jest możliwość importu kontaktów do określonej grupy zamiast wybierania jej dla każdego kontaktu osobno?

Odpowiedź: Wszystkie kontakty importowane w jednym czasie można umieścić w wybranych grupach, które są takie same dla wszystkich tych kontaktów.


Pytanie: Jak dodać kontakty do Konta Osobistego?

Odpowiedź: Aby dodać kontakt na stronie internetowej należy przejść do sekcję "Kontakty", a następnie kliknąć na "Utwórz kontakt" oraz wybrać wygodną dla Ciebie metodę:

  • Aby dodać pojedynczy numer, wybierz "Dodaj jeden kontakt ręcznie";
  • Aby dodać kilka numerów z pliku txt lub dokumentu Word, wybierz sekcję "Ręcznie wprowadź kilka liczb";
  • Aby dodać z pliku Excel, wybierz "Kontakty z arkusza Excel lub pliku tekstowego" (rozmiar pliku nie powinien przekraczać 5 Mb);
  • Aby dodać kontakty z konta Google, wybierz "Importuj kontakty z Google".

Pytanie: Czy mogę dodać dodatkowe znaki do tekstu mojej wiadomości (tzw. Emoji)?

Odpowiedź: Podczas wysyłania wiadomości można dodawać znaki specjalne. Aby to zrobić, należy podczas tworzenia wysyłki wstawić odpowiedni symbol do pola tekstowego wiadomości. Pamiętaj, że Emoji może mieć więcej niż 1 znak, a po jego dodaniu program podliczy ogólną liczbę znaków. Jeśli wiadomość składa się z kilku części a w wierszu tych wiadomości pojawi się Emoji, symbol można przenieść do następnej wiadomości, tak aby został on poprawnie wyświetlony. Wysyłając masowo wiadomości ze znakami specjalnymi, zaleca się najpierw wysłać wiadomość testową w celu sprawdzenia poprawność wysyłki.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

Wypełnij formularz kontaktowy, a my na pewno udzielimy Ci odpowiedzi.

SMS-Fly © 2012-2024 All Rights Reserved