Instytucje finansowe

Wysyłka SMS — znany kanał komunikacji dla klientów banków, instytucji kredytowych, serwisów płatniczych oraz firm ubezpieczeniowych. Współczynnik klikalności SMS-ów sięga tu prawie 100%. Dlatego właśnie marketing mobilny jest najlepszym sposobem na dotarcie do grupy docelowej.

Zwiększona wydajność

Zwiększona wydajność
Przypomnienia o terminach płatności obniża ryzyko nieuregulowania zobowiązań. SMS wysyłka dla banku obniży obciążenie pracy operatorów call centrów.

Segmentowanie bazy subskrybentów

Segmentowanie bazy subskrybentów
Wysyłaj wiadomości do kredytobiorców o nowym oprocentowaniu kredytów, do posiadaczy kart kredytowych - o wydłużeniu okresów bezodsetkowych, a posiadaczy kart płatniczych - o możliwościach cashback.

Szybkość przekazywania informacji

Szybkość przekazywania informacji
W celu unikniecia nawet najmniejszej możliwości powstania zakłóceń, uruchomiliśmy łącze zapasowe, które, w razie potrzeby, przejmie na siebie część obciażenia.

Zaufanie klientów

Zaufanie klientów
Szybkie informowanie o wszystkich transakcjach na rachunku zwiększa lojalność klientów i jest postrzegane jako wyraz przejrzystości i wysokiej jakości świadczenia usług.

Przykładowy sposób obliczania skuteczności kampanii reklamowej SMS

pl
Koszty wysyłki 3 410 pln
— Ilość wysłanych SMS-ów 50 000
— Koszt jednej wiadomości SMS 0,062 pln
Średnia konwersja 3,00%
Przychody klienta 20 190 pln
Zysk netto 16 780 pln
ROI ( 79750 / 16250 ) x 100% 492%

Dołącz do naszego serwisu!

SMS-Fly © 2012-2024 All Rights Reserved